Herné pravidlá
- Vstup do hry povolený iba registrovaným hráčom.
- Zákaz zakladania ohňa, pyro a dymovníc.
- Zákaz znečisťovania. Čo si prinesieš, tak to si aj odnesieš (papieriky, fľaše a podobne).
- Oranžová reflexná vesta POVINNÁ ! Prísny zákaz strieľať po zelenej reflexnej veste!!
- Každý hráč sa musí podvoliť verdiktu rozhodcu a vykonať jeho nariadenia.
- Po zásahu hráč oznámi svoju smrť zvolaním, označí sa ORANŽOVOU reflexnou vestou a presunie sa na najbližší respawn.
- Zásah od spoluhráča sa ráta ako normálny zásah.
- Za zásah sa počíta aj dotyk zbraňou alebo rukou, (zvolanie máš do vzdialenosti 2m) ak protihráč strelca nevidí.
- Po zásahu do zbrane sa zbraň nesmie ďalej používať na streľbu. Je možné použiť záložnú zbraň.
- Každý hráč sa zúčastní akcie na svoje vlastné nebezpečenstvo, zodpovedá za svoje konanie a dbá na ochranu svojho zraku počas celej akcie.
- Nastrelenie zbrane na zhromaždisku bude možné IBA na vyhradenom mieste.
FPS
AEG, GBBR, HPA : max. 2 J (cca 450fps pri 0.2g)
DMR (podľa reálnej predlohy, semi only, min. vzdialenosť 10m): max. 2,3 J (cca 490fps pri 0.2g )
Bolt action (min. vzdialenosť 20m): max. 3,2 J (cca 580fps pri 0.2g)
Joule budú prepočítané s gramážou:
AEG – 0.2g
GBBR a HPA – 0.36g
Bolt action – 0.36g
Herná mechanika
Akcia bude ohodnotená pomocou “ hernej meny ACOS „.
Táto herná mena vám pomôže uzavrieť rôzne dohody, zmluvy a obchody.
Budú použité prvky larpu a na mape sa budú pohybovať herné postavy ako : dedinčania, kolumbijská polícia, úradníci, pašeráci a iné herné postavy.
ACOS sa bude dať získať:
- Pomocou „prečerpávacích staníc“ rozmiestnených na mape.
- Za úlohy od dediny / policajtov v podobe hernej meny.
Pri vyhodnotení sa spočíta získaná „hotovosť ACOS“ s bodmi, ktoré získali prečerpávacie stanice, za dobu, počas ktorej boli obsadené hernou stranou.
Základne AUC a FARC
- Herné strany majú možnosť si vybudovať predsunutú základňu.
- Základňa je herná zóna, strieľa sa do nej aj z nej.
- Základňa môže byť obsadená nepriateľom.
- Základňa nie je RESPAWN.
- Po postavení základne a presunutí veliteľa na základňu, získava herná strana výhodu predsunutého respawnu v blízkosti základne.
Respawn
- Respawn každých 15 minút pomocou budíka na hlavnom respawne.
- Predsunutý respawn bude možné používať, iba ak:
– herná strana postavila predsunutú základňu
– je základňa pod kontrolou domácej strany a je stýčená respawnová vlajka. - Pokiaľ nepriateľ dobije základňu, respawn zaniká do doby kým sa nedobije základňa.
Dedina a herné postavy
- Pred vstupom do dediny musí byť každá zbraň zaistená a musí mať vybratý zásobník, na zákony v dedine bude dohliadať kolumbijská polícia.
- Vstup do dediny iba cez označené vchody. NIE cez pásku a popod celty.
- Pokiaľ je herná postava označená páskou bielej farby, tak:
– má pre hráčov úlohu alebo ich sprevádza plnením
– je smrteľná a dá sa zabiť
– je možne obmedziť ju na slobode za účelom plnenia misií a úloh - Pokiaľ herná postava spolupracuje s hernou stranou, je označená aj farbou príslušnej strany.