Pravidlá

Herné pravidlá

  1. Vstup do hry povolený iba registrovaným hráčom.
  2. Zákaz zakladania ohňa, pyro a dymovníc.
  3. Zákaz znečisťovania. Čo si prinesieš, tak to si aj odnesieš (papieriky, fľaše a podobne).
  4. Oranžová reflexná vesta POVINNÁ ! Prísny zákaz strieľať po zelenej reflexnej veste!!
  5. Každý hráč sa musí podvoliť verdiktu rozhodcu a vykonať jeho nariadenia.
  6. Po zásahu hráč oznámi svoju smrť zvolaním, označí sa ORANŽOVOU reflexnou vestou a presunie sa na najbližší respawn.
  7. Zásah od spoluhráča sa ráta ako normálny zásah.
  8. Za zásah sa počíta aj dotyk zbraňou alebo rukou, (zvolanie máš do vzdialenosti 2m) ak protihráč strelca nevidí.
  9. Po zásahu do zbrane sa zbraň nesmie ďalej používať na streľbu. Je možné použiť záložnú zbraň.
  10. Každý hráč sa zúčastní akcie na svoje vlastné nebezpečenstvo, zodpovedá za svoje konanie a dbá na ochranu svojho zraku počas celej akcie.
  11. Nastrelenie zbrane na zhromaždisku bude možné IBA na vyhradenom mieste.

FPS

AEG, GBBR, HPA : max. 2 J (cca 450fps pri 0.2g)

DMR (podľa reálnej predlohy, semi only, min. vzdialenosť 10m): max. 2,3 J (cca 490fps pri 0.2g )

Bolt action (min. vzdialenosť 20m): max. 3,2 J  (cca 580fps pri 0.2g)

Joule budú prepočítané s gramážou:

AEG – 0.2g

GBBR a HPA – 0.36g

Bolt action – 0.36g

Herná mechanika

Akcia bude ohodnotená pomocou “ hernej meny ACOS „.
Táto herná mena vám pomôže uzavrieť rôzne dohody, zmluvy a obchody.
Budú použité prvky larpu a na mape sa budú pohybovať herné postavy ako : dedinčania, kolumbijská polícia, úradníci, pašeráci a iné herné postavy.

ACOS sa bude dať získať:

  1. Pomocou „prečerpávacích staníc“ rozmiestnených na mape.
  2. Za úlohy od dediny / policajtov v podobe hernej meny.

Pri vyhodnotení sa spočíta získaná „hotovosť ACOS“ s bodmi, ktoré získali prečerpávacie stanice, za dobu, počas ktorej boli obsadené hernou stranou.

Základne AUC a FARC

  1. Herné strany majú možnosť si vybudovať predsunutú základňu.
  2. Základňa je herná zóna, strieľa sa do nej aj z nej.
  3. Základňa môže byť obsadená nepriateľom.
  4. Základňa nie je RESPAWN.
  5. Po postavení základne a presunutí veliteľa na základňu, získava herná strana výhodu predsunutého respawnu v blízkosti základne.

Respawn

  1. Respawn každých 15 minút pomocou budíka na hlavnom respawne.
  2. Predsunutý respawn bude možné používať, iba ak:
    – herná strana postavila predsunutú základňu
    – je základňa pod kontrolou domácej strany a je stýčená respawnová vlajka.
  3. Pokiaľ nepriateľ dobije základňu, respawn zaniká do doby kým sa nedobije základňa.

Dedina a herné postavy

  1. Pred vstupom do dediny musí byť každá zbraň zaistená a musí mať vybratý zásobník, na zákony v dedine bude dohliadať kolumbijská polícia.
  2. Vstup do dediny iba cez označené vchody. NIE cez pásku a popod celty.
  3. Pokiaľ je herná postava označená páskou bielej farby, tak:
    – má pre hráčov úlohu alebo ich sprevádza plnením
    – je smrteľná a dá sa zabiť
    – je možne obmedziť ju na slobode za účelom plnenia misií a úloh
  4. Pokiaľ herná postava spolupracuje s hernou stranou, je označená aj farbou príslušnej strany.